Strony

03/07/2012

Free







                                                    T-shirt,Skirt,Bag-H&M Sandals-Zara

Prosty, świeży dziewczęcy zestaw, tego właśnie ostatnio brakowało mi w moich outfitach.Pogoda jest piękna..Wczoraj byłam na basenie i się super opaliłam a dzisiaj leniuchuję..Wstałam z Anitą zrobiłyśmy sobie płatki i włączyłyśmy jakiś film, tego mi brakowało! Beztroskie dni nadeszły, te wakacje mam zamiar wykorzystać w 100procentach! Mam masę pomysłów na sesje, jakieś wycieczki, tyle pomysłów  a to dopiero początek! No nic, ja lecę (dosłownie) cieszyć się chwilą, mam nadzieję, że Wy tak samo!



5 comments:

  1. na luzie bardzo prosty myślę że jak by założyła to jakaś inna dziewczyna wyglądała by zwyczajnie,co byś nie założyła wyglądasz bardzo kobieco ! :*

    ReplyDelete
  2. O tak !! Genialny zestaw ! dawno nie było takiego "na luzie" (prostego). Choć zestawy w twoim połączeniu nigdy nie są zwykłe i proste. :)
    Anju chciałabym zobaczyć na blogu sesje twoją razem z Anitą! Pojawi się jakaś w te wakacje ?:);*

    ReplyDelete
  3. piękne butki!

    ReplyDelete
  4. masz cudowne włosy :)

    ReplyDelete