Strony

07/05/2016

BEGGININGS


Nie wiem juz jak mam pisac, aby nie przerywac tego procesu. Na glowie mam tak wiele, a w glowie coraz mniej. Przeraza mnie pustka ktora coraz czesciej towarzyszy mi w moim zyciu. Pustka jeszcze niespelnionych marzen, czy niezrealizowanych pomyslow. Staram sie, a przynajmniej chce sie postarac pisac wiecej, czesciej, a spelnieniem moich marzen byloby pisanie lepiej. Lepiej dla Was, dla mnie, aby nam wszystkim chcialo sie wchodzic na tego bloga i czytac te wypociny.
Przeraza mnie fakt, ze za miesiac koncze swoje 19 urodziny. 19. Czy ktos jest mi w stanie wytlumaczyc, gdzie ten czas sie chowa, ucieka, i jakim sposobem przybiera tempa? Chcialabym robic coraz wiecej, a robie coraz mniej.

Dajcie znac jak bardzo podoba Wam sie nowy wyglad bloga i czy w ogole cos sie polepszylo, mam nadzieje, ze nie na gorsze!

Blog moj zmieniam z tematyki czysto modowej na forme mojego pamietnika. Beda wpisy o tym, jak wygladala moja przeprowadzka, jak mi sie zyje w innym swiecie i czemu w ogole zyje. Zapraszam was serdecznie do czytania tylko tego, co Was interesuje. Reszte prosze wylaczajcie i nie traccie swojego cennego czasu na glupia 19latke, ktora nosi podroby i przerabia kazde swoje zdjecie,

zart,


dajcie sie zaskoczyc!


No comments:

Post a Comment