Strony

13/11/2012

Verloren





Przeleciałam wiele artykułów na temat "bezpiecznego dobieraniu ciuchów".Nie, nie chodzi o zestaw przystosowany do ekstremalnych sytuacji, raczej do "ekstremalnej wagi".No cóż, spodziewałam się tego, że dojdzie mi parę kilo, ale nie liczyłam się z tym, że gdzie zaczyna się nowa waga, tam spotyka się i nowe granice.Według wszechwiedzących modowych "dziennikarek" takie rzeczy jak zakolanówki leżą dobrze na osobach "normalnej" wagi (czyt. dziewczyn, które biegnąc za dzisiejszymi "ideałami piękności" zahachają o anoreksję).Nie przeczytałam jednak, co się stanie, gdy te zasady się złamie.Bo kto wie? Może wypędzą mnie na jakiś obóz dietetyczny, nazwą wybrykiem natury, a może każą pisać na pudelku?
Tak czy siak, w zakolanówkach czy bez w pełni akceptuję siebie.Może i chciałabym mieć superpłaski brzuch lub piękne, chude nogi, ja wiem, że czuję się swojo i to jestem ja.


                               (Dress-H&M TREND,Zara leather Jacket, Zara leather boots)

20 comments:

  1. Jesteś po prostu hipnotyzująca. Na pewno obejrzałabym się za tobą na ulicy. W tych włosach i makijażu twoja uroda zyskuje taki niepowtarzalny charakterek...
    Szkoda tylko że zdjęć mało, żadnych przybliżeń na detale itp. :C

    ReplyDelete
  2. szczerze mówiąc jestem wielką fanką twojej urody, jednak widząc tą stylizację i twój wygląd wyglądasz bardzo wulgarnie , przyspieszasz tym sposobem okres dorastania. ucz sie na błędach innych i pozostan młoda , naturalna i piekna poki mozesz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chyba ta najgłupsza faza kiedy chce się na siłę postarzać, minęły inne fazy, minie i to.Uczę nie na swoich, nigdy na czyiś błędach :) Ale ślicznie dziękuję za Twoją opinię :)

      Delete
  3. jezu, co zrobiłaś z włosami ;( ja chce tamten kolor! jesteś za blada na czarne włosy i zgodze się z wcześniejszym komentarzem - w takim połączeniu wyglądasz wulgarnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja wręcz przeciwnie, uwielbiam te włosy! Czuję się w nich świetnie i chyba znalazłam swój kolor.

      Delete
  4. Zgadzam się z @ew, w brązowym wyglądałaś prześlicznie, natomiast w czarnych jakoś tak mniej.

    ReplyDelete
  5. Na zdjęciach wygląda inaczej niż w rzeczywistości :D

    ReplyDelete
  6. nie ten kolor włosów...
    nie te buty..
    całość nie ta...
    a te pozy, bozeee

    ReplyDelete
  7. love your leather jacket :) xx

    http://lorihearts.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. co jest wulgarnego w różowej sukience bez dekoltu i skórzanym żakecie? nie rozumiem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spokojnie, ja przyjmuję do wiadomości, niektórzy mają inne patrzenie na te sprawy, zapomniałam dopisać, że zakolanówki to nowa oznaka wulgaryzmu i przejaw seksualności.Po tym jak "zaprezentwoałam otfit spod latarni" nie jest mnie w stanie chyba nic zadziwić :D

      Delete
    2. co za tępota, chodzi o pozy, zakolanówki i ogólnie o całokształt. można być wulgarnym i w golfie.

      Delete
    3. dla mnie wulgarna jest mieszanka : fryzura, usta, pozy, co zlego jest w rozowej sukience i zakolanowkach? nic!

      Delete
    4. Jeśli ten zestaw uznajecie za wulgarny, to ja nie wiem co by było gdybyście naprawdę zobaczyli wulgarnie ubraną dziewczynę.Pozy? A co, miałam stać sztywnie, prosto jak na rozkaz? To robi się co raz bardziej śmieszne..

      Delete
  9. Bądź tak odważna jak ona i rób stylizacje które mogą się komuś nie podobac , miej na wszystkich wyjebane , Maluj się , fantazjuj // masz odwagę ? -nie- to się nie udzielaj PROSTE.

    ŚLICZNA STYLIZACJA ANJU WGL. ŁADNA JESTEŚ ! ;**

    ReplyDelete
  10. do pięt nie dorastasz prawdziwym blogerkom z klasą!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Bogu! Jestem nieprawdziwą blogerką bez klasy, to jest to!

      Delete
  11. Ślicznaś! :)
    Bardzo ładna sukienka. :)

    ReplyDelete
  12. Ania ? odpisz na ten komentarz ! :
    jesteś ładna i rob co robisz bo to najbardziej wkurza zazdrośniczki

    W ;*

    ReplyDelete