Strony

23/11/2012

Blue jeans




Dzisiaj chciałam powiedzieć coś na temat jeansowych koszul.Właśnie.CHCIAŁAM.Podczas zmniejszania zdjęć odkryłam magiczną czarno-białą(biało-czarną) funkcję, która mnie pochłonęła.Czarno białe zdjęcia są najpiękniejsze! Przekazują dokładnie to, co chciałabym żebyście zauważyli.Nad tą magiczną czarno białą funkcją mogłabym się zachwycać godzinami..Najchętniej wszystkie zdjęcia przerobiłabym na ten kolor, ale wiadomo, staram się też myśleć o Waszych potrzebach.No bo kto traktowałby mnie poważnie jeśli tytuł notki brzmiałby "niebieski jeans", a ja ciągle rozprawiałabym o czarno białych kolorach? Ups..








pics by Laura
(jeans shirt-H&M, leather pants-Zara, shoes-Converse)

12 comments:

  1. nie rozumiem skąd twoje zamiłowanie do czarnych zdjęć :c tutaj bardzo brakuje mi koloru. ostatnie zdjęcia są niedoświetlone, skąd czarnobiała funkcja źle wygląda. ale ogólnie outfit cudowny i 4 zdjęcie jezu *.*

    ReplyDelete
  2. droga Aniu !śliczna jesteś jednak jak przejżałam twego bloga mogę przyznać ,że niektórzy przesadzają co ci piszą (np. wyglądasz jak prostytutka ) to już wielka przesada wiem ,że trudno na takie coś weschnąć i wogóle tego nie komentować ,ale myśle ,że ja bym na twoim miejscu próbówała tego wogóle nie komentować ;) pozdrawiam cię serdecznie ;* ps. lubię twój blog i chciałam ci dać taką małą rade no i sory za błędy w pisowni ,ale nie jestem z niej dobra xd

    Kasia z Wrocławia :)

    ReplyDelete
  3. Kiedy człowiek ma swój styl spotyka się krytyką. Tak, wiem co czujesz.
    " Stara maleńka", " Lalka", " Damulka", czasem określenia prostytutka i inne niecenzuralne to nie wynik, tego że tak wyglądamy, a tego, że inni zazdroszczą nam, że oni nie potrafią wyrażać siebie. Każdy ma prawo ubierać się jak chce, każdy ma prawo robić co mu się żywnie podoba, prawda?
    Na czym do cholery polega moda? Na kreatywności chyba tak.
    Jestem pewna, że czasem bardzo przykro się robić na sercu, kiedy ludzie porównują nas do tak wulgarnych i mocnych określeń. Niestety, ludzka istota tak już ma. Niszczy wszystko, co może przewyższyć jego.
    Żyj dalej, kreuj, wymyślaj, bądź sobą, odsłaniaj, zakrywaj, młodość to czas na szaleństwa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za tak budujące słowa, właśnie przez takie komentarze mam ochotę na dalsze prowadzenie bloga..

      Delete
  4. No tak, według mnie w outfitach nie powinno się Korzystać z czarno białych zdjęc- nie widząc wtedy stylizacji... całość bardzo mi sie podoba, cudowne leonki :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. mam taką sama koszulke, tylko ze w innym kolorze ; )
    super outfit ^

    ReplyDelete
  6. jakiego masz ipada? bialego czy czarnego

    ReplyDelete
  7. Those sunglasses are awesome. Love this

    ReplyDelete