Strony

15/10/2012

Anna Marie




















Dziś poniedziałek? Nie gniewam się, nie buntuję na facebooku. Dzień jak co dzień. Szkoda tylko, że tak ciężko przebudzić się po weekendowym lenistwie. I to chyba najbardziej boli. No dobra, bardziej od tego bolą dwie lekcje francuskiego w poniedziałek. Francuski to.. no właśnie, jak opisać ten język ? Tam nie czyta się połowy słowa! Już po wypowiedzeniu zwykłego Bonjour przez mojego nauczyciela mam ścisk w żołądku.. A tak fajnie byłoby, gdybym zdecydowała się na hola senorita!
Wracając do "fotonotki".. przepraszam! Nie mam na dysku żadnych zaległych zestawów.. Nie mam czasu na nic ostatnio. Słyszałam w telewizji o syndromie jesiennej depresji. Czego Ci ludzie nie wymyślą.. Wygodnie im chyba usprawiedliwiać każdy zły humor jakąś depresją.Bo przecież lepiej brzmi jak się wytłumaczy swoje zachowanie jesienną depresją niż złym humorem albo zdenerwowaniem.Wszystkim chorym na syndrom jesieńnotodepresja polecam ciepłą herbatę, koc, dobrą muzykę / książkę.  Bo jeśli mam być szczera, nie ma nic lepszego niż wieczory z piernikami, herbatą, kocem i dobrą książką. Szkoła stresuje zbyt mocno. Wszystko leci tak szybko, nie jestem w stanie niczego zatrzymać. Jesień, znikaj..

15 comments:

  1. nieziemska jesteś! choć przyznam, że na pierwszym zdjęciu nigdy bym Cię nie poznała :)

    ReplyDelete
  2. jesteś taka piękna że japierdole *_*

    dziewczynoo ! zazdroszcze ci tej urody maksymalnie :D

    ReplyDelete
  3. zgadzam sie !
    boże jaka ty jesteś piekna !!
    a może zrobiłabyś filmik step by step jak robisz codzienny mejkap ;>
    albo coś w tym stylu :>

    ReplyDelete
  4. widać samouwielbienie na tych fotach :P
    jeszcze sobie stopy sfotografuj i łopatki, hahaha

    ReplyDelete
  5. jesteś taka piękna, i świetne wychodzisz na zdjęciach. powinnaś zostać modelką!!!

    ReplyDelete
  6. mogłabyś pokazać swój pokój?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może kiedyś. Na razie chcę zachować ten rodzaj prywatności dla siebie.

      Delete
  7. ja też jestem za video z makijażem :) chętnie się czegoś nauczę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj kochana nie wiem czy byś się czegoś nauczyła :D Jak mnie kiedyś najdzie, to zrobię. Ostatnio zrobiłam ale nawet nie biorę się za sklejanie, bo jakość tragiczna!

      Delete
  8. przepiękna z ciebie dziewczyna, choć przyznam ze na pierwszym zdięciu wygladasz troche za staro ale nie chce sie czepiać i ptrzepiękny makijaz tez uwielbiam bawić sie nim do zdięć jest bardzo orginalny :*

    ReplyDelete
  9. pierwsze zdjęcie mnie zabiło <333333333333333

    ReplyDelete
  10. śliczna ;*************

    ReplyDelete