Strony

23/05/2012

Wear diffrent

(Floral Tshirt-RESERVED,Blue Sweater-RESERVED,Jacket-ZARA, CHEAPMONDAYShorts&Dress-SH)


DIOR BLUSH

DIOR MAKEUP


'INDIANA BRELECT' SH

TUTAJ


                                                                               TUTAJ


Zdecydowałam się nie zmieniać tradycji dodawania postów typu "co-nowego-w-mojej-szafie".Uważam, że to dobra alternatywa, bo tak możecie najpierw pooglądać sobie rzeczy na "sucho", a potem mieć porównanie jak je łączę.Ostatnio świat mody zwariował na punkcie szyfronowych spódnic.Ja jak zawsze na początku nie czułam tego klimatu, ale gdy zobaczyłam idealny krój za na prawdę niską cene to wiedziałam, że taki zakup się opłaca! Obie rzeczy możecie znaleźć tutaj: KLIK and wear diffrent! Ostatnio w szkole mamy trochę dużo stresu, ostatni czas gdy możemy pisać jakieś sprawdziany, testy..Ja wiem, że to ostatnia klasa i nauczyciele chcą nadążyć w ostatnie pare dni z materiałem ale to śmieszne ile testów nam zapowiadają i ile nas stresują...No nic..Ja nadal będę wlepiać się wzrokiem w piękne, czyste od chmur niebo myśląc o tym co mnie za niedługo czeka..Damn you, Anja

4 comments:

  1. Anju, mam do Ciebie prośbę: mogłabyś napisać post na temat pielęgnacji swojej urody, począwszy od skóry, kończąc na włosach itp.? Chodzi mi tu głównie o kosmetyki pielęgnacyjne, chociaż kolorowe również mnie interesują:) Jesteś śliczną dziewczyną i chciałabym poznać Twój program pielęgnacyjny. Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  2. Za ile kupiłaś bluzkę tą białą z kołnierzykiem ? jest boska ;d

    ReplyDelete