Strony

25/03/2012

Mix















Nie było mnie tu aż tydzień, co za męczarnia! Miałam 3 ważne testy w jednym tygodniu i całkowicie im się poświęciłam, ahh.Od czasu do czasu pstrykam sobie jakieś zdjęcia, dobrze jest mieć taki sprzęt przy sobie!
Ostatnio wiele pozmieniało się w moim życiu.Przyjaciele, znajomi, gust..Ciągle się rozwijam, mam nadzieję, że w tym dobrym kierunku.Wydoroślałam, a może tak mi się wydaje?Nie biorę wszystkiego na poważnie, cieszę się z małych rzeczy.Czuję się szczęśliwa, tak, właśnie, szczęśliwa!

I was not here until a week, what a hassle! I had three important tests in one week and I was  totally devoted to them, ahh.Occasionally i just snaps some pictures of myself, good to have such equipment with you! Recently a number of few things changed in my life. Friends, taste .. still developing, I hope that this good way.I grew up, I think? Do not take everything seriously, I am happy with the small things.I feel  happy, yes, just, happy!

4 comments:

  1. Jesteś zdecydowanie za ładna! ;* świetny mix

    ReplyDelete
  2. ale masz zajebiste spodenki ♥.♥

    ReplyDelete
  3. Anju nie wiem czy wypada tak tu pisać, ale jesteś ZAJEBISTA !<3

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia :D

    ReplyDelete