Strony

09/05/2016

Palace


(T-shirt- Palace, American Appareal Underwear)
Jestem. A raczej staram bywać tu, regularnie. Specjalnie dla Was cały mój komputer został poustawiany tak, aby zawierał polskie znaki. Aż lepiej się patrzy, nieprawdaż?

Całe moje życie ostatnio zawiera jakieś znaki zapytania. Co raz to kolejne przychodzą, trują mi głowę zamiast zostawić trochę miejsca na odpowiedzi. Czuję, że rosnę. (Nie)stety jedynie wewnętrznie. I cały ten proces przyniósł mi wiele smutku, rozczarowań, ale także przemyśleń, które, mam nadzieję, wyjdą mi na lepsze. Chciałabym pokazać, że potrafię zamiast tylko chcieć. I robić, zamiast tylko planować. Jest tyle pięknych, cudownych rzeczy które łyka mój umysł, których nie jestem w stanie zrealizować z jednego głupiego powodu, bo mi się nie chce. Bo sypiam popołudniami, albo oglądam ludzi, którym cholernie zazdroszczę. Nie martwcie się. W moim przypadku jest to zawsze zdrowa, niepolska zazdrość. Uwielbiam patrzeć na ludzi którym się to udaje. I patrząc tracę swoją jedną, jedyną szansę.

Gdybyście mieli jakieś wskazówki, uwagi, komentarze są tu dla wszystkich.




2 comments:

  1. Cieszy mnie bardzo że starasz się wrócić.Pamiętam jak zaczynałaś na pinger.😘 Trzymam kciuki👌 uwielbiam wracać do poprzednich postów. Klaudia Ż.

    ReplyDelete
  2. Cieszy mnie bardzo że starasz się wrócić.Pamiętam jak zaczynałaś na pinger.😘 Trzymam kciuki👌 uwielbiam wracać do poprzednich postów. Klaudia Ż.

    ReplyDelete