Strony

13/01/2015

Provider


                               










(Fake Fur, Baseball Jacket, Leather Pants- Zara, T-Shirt BBC, Shoes- Nike Dunk- Nike ID, Bag-@,Snapback- UrbanFlavours)



 Outfit. Co sie pod nim pisalo? Wyrazalo sie jakies uczucia, opisywalo inspiracje? Coz, sprobojmy..
Niebieskie futro bylo miloscia od pierwszego wejrzenia. Zainspirowana Riri desperacko probowalam znalezc rozowe futro- rzecz niemozliwa. Meczylam sie w plaszczach, puchowych kurtkach.. A po kilku miesiacach uratowala mnie Zara. Jeszcze nigdy u nikogo nie widzialam niebieskiego futra. A jesli nikt go nie mial- musialam miec go ja!
Do firmy BBC mam szczegolny sentyment. Gdybym mogla wykupilabym praktycznie cala ich strone.. Tshirty, spodnie, bluzy.. i wszytsko meskie! Codziennie do nich wzdycham i marze, o zakupieniu bluzy BillionaireGirlsClub. Strona amerykanska jest praktycznie nieosiagalna- a w europejskiej nie ma polowy rzeczy. Czy tylko ja zawsze chce najbardziej tego, czego nie moge zostac?
A co do butow. Zamknijcie mnie. Oszalalam. W ostatnim miesiacu kupilam 3pary butow. Same sneakersy. Choroba!


1 comment:

  1. Gdzie są następne posty???Czekamy!:)

    ReplyDelete