Strony

30/11/2011

MTV mismash






















Taak, w tej noce możecie zobaczyć 29 zdjęć z super imprezy ale też niezłego zakręcenia.Luci (solenizantka) jest córką brazylijskiej top modelki, jeśli się ma znajomości z pitbullem każde urodziny są dla nich jak show.Próby, kręcenia, powtarzania wypowiadań są męczące, na chwilę z tego wszystkiego zgubiłam gdzieś aparat, potem okazało się, że po wycieczce limuzyną został w domu u Luci.Mam tylko jedno zdjęcie z operatorem, niestety więcej nie udało mi się zrobić z tego zamieszania.W limuzynie porobiłyśmy coś około 2500 zdjęć na trzy aparaty, praktycznie co pięć minut rodziła nam się jakaś nowa idea na zrobienie zdjęcia, stąd też to chyba najdłuższa fotorelacja w historii tego bloga.Jeśli wspomnimy o brazylijskiej tradycji Luci powinna na swoje 15 urodziny być ubrana jak księżniczka, no przecież diadem na jej głowie nie mógłby być z plastiku. Przez 3 godziny w limuzynie leciały zarąbiste kawałki i teledyski, wręcz oszalałyśmy na takt single ladies od beyonce.Gdybyście mogli widzieć minę przechodni gdy przejeżdżałyśmy przez wesołe miasteczko albo taką wiedeńską oxford street, ludzie robili zjdęcia, machali lub krzyczeli do nas, niektóre auta które przejeżdżały obok nas stopowały i zagadywali do nas, takich imprez niestety nie ma na co dzień.Na pewno zostanie to u mnie gdzieś głęboko w pamięci :)

6 comments:

  1. Jeju, ale ci fajnie! Sweet sixteen, kto by pomyślał xD A będzie w telewizji? Na internecie można znaleźć video? Chętnie bym obejrzała! :)

    ReplyDelete
  2. czyzby Prater ? ;D

    ReplyDelete
  3. Jeeeny <3 . Jak ci tam dobrzeee :* . Zazdroszczę ! A ja sie podniecam jak ide do koleżanki na urodziny hahaha , zastanawiam sie coby było jakbym została zaproszona na sweet sixteen <3 !

    ReplyDelete
  4. super się prezentujesz :)
    Trwa u mnie konkurs gdzie można wygrać zegarek. ZAPRASZAM :)
    daajaa.blogspot.com/2011/12/giveaway-edibazzar.html

    ReplyDelete