Strony

20/09/2011

Everybody is a hologram




                                                   (Hat,Leggins,Shirt,Shoes-H&M)
Mój czarny okrągły kapelusz działa jak abrakadabra jeśli chce się podkreślić swój styl.Kiedyś chyba skurczy mi się na głowie i zostanę z nim do końca życia.Muszę Wam się przyznać, że za niedługo pewnie będę w nim spać.Niestety przeciwko mojemu związku z kapeluszem miałyby moje cudowne czarne buty hmm...Jak widzicie spróbowałam połączyć te dwie ukochane rzeczy w jedną cudowną całość, dodałam naszyjnik kieł który miałam na oku już od ponad 4(!) miesięcy niestety każdym razem gdy zbierałam się żeby go kupić myślałam, że za kilka dni/tygodniu zostanie porzucony na dnie puszki z biżuterią do czego nie chciałam doprowadzić..Nie miałabym serca zaniedbać tak cudownego dodatku!Na szczęście ja i sklep H&M byliśmy bardzo wytrwali i nareszcie jestem posiadaczką cudowengo naszyjnika!Srebrna koszula z H&M była przypadkowym zakupem.Podczas przesuwania kolejnych to wieszaków jakby uśmiechnęła się do mnie i poleciał/yśmy czym prędzej do kasy gdzie zobaczyłam legginsy z zamkami pff.. Dużo tych nowych miłości, dużo romansów, zalotów i uśmiechów, ale ja z zadowoleniem na twarzy mogę stwierdzić, że mogę wykreślić kolejne rzeczy z mojej must have listy, amen.

This hat is definitely my abracadabra to emphasize my style.He is definitly my favourite thing in my closet.Everytime when he stay at home I feel like part of me was with him.Shirt is the best purchase of the month, shes with me something about 5 days but i love her and her material.What about you guys, huh?

5 comments:

  1. wyglądasz fantastycznie. :* a co do wpadania w nocy, zapraszam do Polski do Poznania :D jak juz mnie odwiedzisz to nie bedziesz musiala podkradac to ci jakies dam w prezencie :P

    ReplyDelete
  2. pięknie! masz bardzo dojrzały styl! i miejsce piękne na zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. zajebiście! kapelusz jest śliczny! : ))
    też szukam czarnego . ; )
    zakochałem się w botkach . : DD

    ReplyDelete
  4. Jezu, przez H&M wszyscy zbankrutujemy... ;) Ten kieł jest wspaniały, sama mam taki tylko że jasny <3

    ReplyDelete
  5. love your outfit, very chic


    Much Love ♡

    Jess †

    ReplyDelete